пятница, 14 февраля 2014 г.

Рефлексія модулів 9-10

Нарешті ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи! На жаль, заняття підходить до кінця....Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференційованого навчання. Перехід до процесу навачаня, що будується навкого навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так з боку вчителя.  У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
  • зміст;
  • процес;
  • результат;
  • середовище навчання.
Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами я відзначила важливий факт, що можна простими і цікавими формами залучити до співпраці учнів, які мають проблеми. Як працювати з обдарованими учнями- методик багато, а для проблемних дітей - майже не має. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий