понедельник, 10 февраля 2014 г.

Рефлексія модулів 1-2

Добрий день!  Давно мріяла поповнити свої знання з використання інформаціних технологій. Модуль 1 доломіг мені обдумати власні цілі на даному проекті. Я познайомилася з електронним посібником до курсу, з сайтом тренінгу  в рамках програми "Відкритий світ", створила папку свого портфоліо, в якому буде міститися важлива для мене інформація. Цікавим для мене було спілкування в групі та обговорення разом із тренерами основних питань стосовно першого модуля, а також створення блогу.
Робота з другим модулем дала змогу ще раз переконатися у важливості методу проектів. Дані види робіт допоможуть мені ефективно використати час, зорієнтуватися, випробувати ефективність різних методів та прийомів, застосувавши повною мірою власний творчий потенціал. Я відчуваю, що я зможу справитися з проектом, хоча це потребуватиме багато часу та терпіння. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий