четверг, 13 февраля 2014 г.

Рефлексія модулів 5-6

Сьогодні не можу вже дочекатися бажаного результату, дуже поспішаю. Надзвичайно цікаво.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання: Інтернет може бути потужним інструментом для проведення досліджень, але потрібно пам'ятати про безпеку дітей в Інтернеті. На жаль, не вся інформація може бути корисною.
Мені стало зрозуміло, наскільки важливі закони про авторські права. Буду знайомити їх з учнями. Досить  цікавим для мене було знайомство з вікі-ресурсом та гугл-сервісами. Я розмірковувала над тим, які зміни може внести використання веб-2.0 щодо спілкування та навчання моїх учнів.
Блоги, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати у проектах.
Під час вивчення модуля я навчилась створювати опитувальник. Дуже цікава річ. Думок багато, а час швидко спливає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий